torsdag 3. mars 2016

Lykke


Vi er bare i februar, men jeg har allerede laget en del konfirmasjonskort, blant annet dette kortet i størrelsen 15x17 centimeter med de nydelige papirene fra Maja Design.


På dette kortet har jeg latt papirblomstene stå i fokus, og noen av dem har fått en liten runde med gesso på seg. Innimellom har jeg festet små halvperler fra Kort og godt, og en liten engel jeg har hatt liggende en stund har også fått plass. 

Alle kantene har blitt rufset med en kantskrape og er svertet med Distress ink i fargen walnut stain. Chipboarden "Lykke" er fra Wycinanka og er blitt påført embossingpulver i hvitt og gull. Jeg elsker å bruke embossing som en morsom detalj!


Hva synes du? Hilsen Ida Kristin :)

Produktliste: 
Kartong: Bazzill white

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar