torsdag 28. januar 2016

Hjertero har fått blogg



Velkommen til Hjerteros blogg!


Det er nå fire måneder siden nettbutikken Hjertero åpnet. 
Etter mange år med papir, saks, lim og pynt, innså jeg at jeg nok ikke vil vokse fra den aktiviteten som vi alle en gang i barndommen har holdt på med. Noen av oss bare fortsetter, eller begynner med den igjen, for det er et så altoppslukende tidsfordriv. Man glemmer tid og sted, alle verdens problemer, og oppnår den tilstanden som måtte bli navnet på nettbutikken - Hjertero.

Også Hjertero må starte i det små, men steg for steg skal Hjertero kunne tilby enda flere av de varene vi ønsker å ha til papirhobbyen vår. Men det er ikke nok... 

Inne i nettbutikken velger vi "pynt" og ser en hvit blondeserviett eller en bitteliten papirpose. Hva skal vi så gjøre med det? Vi trenger noe som vi ikke kan kjøpe. Inspirasjon!

Hjertero har derfor laget en blogg og har også vært så heldig å få en veldig dyktig designer som skal inspirere oss. Ida Kristin, som mange sikkert kjenner fra Ida Kristins Kortmakeri. Hun skal få presentere seg selv i neste innlegg, men jeg må få avslutte dette innlegget med å si jeg er stolt av Hjerteros designer, og gleder meg til å se hva Ida Kristin vil lage for Hjertero.

Vi håper dere vil følge oss på inspirasjonsturen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar